Wikipedia

Rezultatele căutării

sâmbătă, 8 februarie 2014

SpeakPipe Online Mobile Voicemail

         Astazi  citeam un mesaj vocal pe un site de joburi.Am incercat sa aflu mai multe informatii despre aceasta aplicatie ,cautam de altfel un program de voce pentru site-ul meu care este in constructie .Am inscris un cont gratuit  pe SpeakPipe si am descarcat aplicatia  gratuita pentru mobil.Aceasta permite cititorilor mei sa lase  mesaje vocale de la telefoane sau computerele lor mobile ( fara a avea un cont SpeakPipe ) SpeakPipe are conturi gratuite si Premium  detalii aici https://www.speakpipe.com/artsil
Cu un cont gratuit poti trimite  pana la 20 mesaje vocale pe luna a 90 secunde fiecare.
Widgetul de pe blogul meu poate fi instalat pe orice pagina  web care accepta cod HTML  chiar si LMS
Viziteaza pagina mea personalizata de mesagerie vocala SpeakPipe Gratuit Voicemail Online Mobile
Este o optiune foarte buna pentru platformele de educatie online si pentru studenti.
Puteti integra SpeakPipe cu Aweber pentru a obtine noi abonati in lista de email.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu