Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 16 noiembrie 2012

Social media obligatorie pentru orice companie


Utilizarea platformelor social media devine incet-incet obligatorie pentru majoritatea companiilor, indiferent in ce domeniu activeaza.

Cu ajutorul platformelor online, companiile cresc, se dezvolta si gasesc clienti mult mai usor. Acestea sunt utile si pentru clienti, care se pot interesa in orice moment, de orice produs al unei companii, pana la cel mai mic detaliu.
 
Desi majoritatea angajatilor sunt obisnuiti cu calculatoarele si internetul, implementarea platformelor social media nu este chiar asa de usoara. Tocmai din acest motiv voi prezenta cateva sfaturi care sa te ajute sa folosesti mediul online corect:
 
 
1) Incepe devreme
 
Pentru a te asigura ca fiecare angajat din compania ta stie ce inseamna social media si stie cum sa promoveze compania online, inca din prima zi de lucru, este indicat sa il pui la incercare. Acesta trebuie sa stie sa formuleze un mesaj pentru online, care sa atraga atentia clientilor, sa primeasca aprecieri si comentarii.
 
 
2) Aplica strategia unui brand renumit pe care sa il reprezinti in social media
 
Angajatii vor avea idei minunate atunci cand vor fi pusi in situatia de a promova un brand. De exemplu, La Sprint, o companie din America, a decis sa aplice strategia Sprint Ninja, care a fost un razboinic din Japonia feudala, specializat in razboaie neortodoxe. La Sprint a decis sa iti promoveze asadar compania dupa principiile lui Ninja, adica dupa un puternic control de sine, moderatie si politete, campanie care a avut un mare succes in social media.

 
3) Fii specific si explicit in legatura cu ceea ce iti doresti
 
Pentru cei mai multi oameni, asocierea dintre munca depusa si promovarea online reprezinta un lucru confuz. Chiar si reprezentantii companiei Sprint au constatat ca o parte dintre angajatii sai nu stiu ce texte sa compuna pentru a se potrivi cu strategia Ninjas. In aceste cazuri, liderii trebuie sa le explice angajatilor detaliat, cu exemple daca este cazul, ceea ce asteapta de la ei si chiar sa le supravegheze activitatea pana isi intra in ritm.
 
Reprezentantii Sprint au cerut angajatilor sa posteze anunturi scurte, dese si actualizate, atat pe Twitter, cat si pe Facebook, blog si site-ul propriu. Asta inseamna ca angajatii vorbesc cu clientii in numele companiei, o reprezinta si isi asuma responsabilitatea pentru mesajele trimise.

Sursa : marketingportal.manager.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu