Wikipedia

Rezultatele căutării

marți, 26 iulie 2011

Get MacBook Air New from UInvest!

1. I'm Uinvestor, and want to get Mac Book Air. How do I participate?
Submit your success story about UInvest, and allow people to vote for it. If people like your story, and you receive the highest rating, then you will get a new MacBook Air. It's that easy!
2. Does this cost anything?
No! If you win, we will mail you a MacBook Air and pay for the shipping.
3. May I ask my friends and relatives to vote for me?
Absolutely! They should support you.
4. May I encourage others to vote for me by posting messages in forums and sending emails?
Yes! But please do not send any spam: we track this data, and will only accept genuine votes.
Any other questions? Let us know.




UInvest offers ordinary investors the means to put their money to work on their behalf and reap the rewards of a sound investment strategy.
Uinvest helps investors locate and review economic opportunities in Ukraine and Eastern Europe. The company’s user-friendly site offers a convenient and secure means of investing, where individuals can add or withdraw funds at their leisure. Overseen by financial professionals with considerable experience, Uinvest is the preferred means of investing in Ukraine and Eastern Europe.

https://uinvest.com.ua/?amigosid=2858

miercuri, 13 iulie 2011

Specialistul social media, un job de mii de euro.

Vezi ce calificari sunt necesare


Statul pe Facebook, Twitter, bloguri sau forumuri a devenit o profesie, nu doar o modalitate de petrecere a timpului pe Internet, astfel ca specialistii in comunicarea digitala au inceput sa fie din ce in ce mai cautati si in Romania, oferindu-li-se salarii de pana la cateva mii de euro.


Pentru ocuparea unui astfel de post, nu este nevoie doar de vizibilitate online si pricepere in ale comunicarii, ci si de cursuri de specializare. Marile universitati au inceput deja sa vina cu oferte de masterat in domeniu, pretul acestora ajungand insa la cateva mii de euro pe an.

Anna Schebsdat, director of recruiting Europe la Hult International Business School, a declarat intr-un interviu pentruDailyBusiness.roca tehnologia si Internetul au schimbat intr-un mod dramatic modul in care companiile interactioneaza cu clientii lor.

Si asta pentru ca media internationale au fost inlocuite de retele online de socializare, de site-uri, bloguri si platforme de distribuire a fisierelor video, fapt ce a creat o cerere urgenta de profesionisti care sa poata captura, prin intermediul canalelor digitale, oportunitatile unui public urias, a adaugat reprezentanta Hult.

Social media devine cu atat mai importanta pentru companii cu cat 78% din consumatori au incredere in recomandarile facute de cunostinte, in timp ce numai 14% au incredere in publicitate, a adaugat  Schebsdat, citandu-l pe Erik Qualman.

"Companiile care isi doresc sa aiba succes in social media ar trebui sa asculte in primul rand si numai in al doilea rand sa vanda", a adaugat reprezentanta aceleiasi institutii, care anul trecut a lansat  programul de masterat de Digital Marketing, cu o durata de un an, si un cost de 23.500 de lire sterline.

In prezent, cursurile pot fi facute in Londra si San Francisco.

In primul an, 40 de cursanti au urmat programul, iar pentru 2011 s-au inscris deja 36 de studenti la campusul de la Londra, iar inscrierea este inca deschisa.

Pentru cursurile din San Francisco s-au ocupat toate cele 88 de locuri disponibile, iar cursurile vor incepe in septembrie si se vor incheia in august 2012.

Batalia este cu atat mai mare cu cat, potrivit Annei Schebsdat,la nivel mondial mai exista o sigura institutie care ofera un program in Digital Marketing, respectiv IE Business School din Spania.

Programul scolii spaniole este insa unul online.

"Programul a fost lansat anul trecut, prinele cursuri au inceput in septembrie 2010 la Londra. Incepand cu acest an, programul poate fi urmat si la campusul nostru din San Francisco, oras in care isi au sediul un numar impresionant de companii de tehnologie si care este epicentrul industriei high-tech. Ar putea fi, de asemenea, benefica si apropierea de Silicon Valley, datorita prezentei unor companii precum Google,Applesi Cisco , care ar aprecia foarte mult absolventii unui asemenea program", a adaugat Anna Schebsdat.

In Romania, exista destul de multi doritori care se arata interesati de aceste programe, in conditiile in care si companiile de la noi incep sa caute tot mai multi specialisti in domeniu, platiti cu sume de pana la cateva mii de euro.

Deocamdata, cei interesati sunt inca in faza de cercetare a ofertelor, pretul fiind principalul obstacol in urmarea cursurilor.

"Romania este in perioada romantica, multi fac lucrurile dupa ureche"

Oficialii Orion Learning Netwok institutie care reprezinta Universitatea Hult in Romania au declarat pentruDailyBusiness.roca in Romania, traim inca un fel de perioada romantica in ceea ce priveste social media, iar multi fac lucrurile dupa ureche, dar in curand companiile isi vor da seama de importanta promovarii "cu cap" in mediul online, astfel incat diplomele in domeniu vor fi la mare cautare.

In aceste conditii, este numai o chestiune de timp pana cand universitatile din Romania isi vor da seama de necesitatea includerii in programa a unor cursuri de digital marketing, astfel incat vor aparea programe similare celui de la Hult, a adaugat reprezentantii Orion.

Wall Street Journal, Citigroup, eBay sau Bloomberg sunt doar cateva dintre companiile care cauta social media manageri, social media strategisti, social media specialisti sau social media editori, potrivit site-ului de recrutareSimply Hired.

In ceea ce priveste salariile oferite, acestea se ridica la cateva mii de euro, pentru job-urile oferite de angajatorii internationali. De exemplu, salariul mediu anual in Statele Unite pentru un post de social media specialist este de55.000 de dolari.

In ceea ce priveste oferta din Romania, tot mai multe companii cauta specialisti in domeniu, cele mai multe dintre ele stand cu ochii pe bloggeri.

Ce cauta multinationalele

Exista insa si multinationale care cauta oameni cu studii in domeniu.

De exemplu, in aceasta perioada, agentia de publicitate MEC Romania cauta pentru divizia MEC Interaction search marketing specialist si social media specialist.

In ceea ce priveste jobul de search marketing specialist, acesta presupune “planificarea si gestionarea campaniilor de search marketing pentru clientii agentiei, urmarind in permanenta optimizare a acestora”, dar si calificari certificate pentru Google AdWords si Google Analytics.

Pentru ambele pozitii se vor urma stagii de pregatire in centrala MEC din Londra.

Anna Schebsdat, director of recruiting Europe la Hult International Business School, a mai spus ca in ceea ce priveste programul de pregatire oferit de institutia pe care o reprezinta, pe parcursul unui an, studentii vor dobandi cunostinte in domenii precum marketing online, web analytics, motoare de cautare, optimizare, e-commerce, eCRM (Electronic Customer Relationship Management), management general sau strategii de marketing.

Hult International Business School, infiintata in 1964, se situeaza din punctul de vedere al calitatii educatiei oferite,  potrivit The Economist Intelligence Unit, pe locul 27 in lume si pe 17 in SUA.

Institutia are sedii in cinci orase, respectiv Boston, San Francisco, Londra, Dubai si Shanghai.

Exista insa si multe universitati care chiar daca nu au inca un astfel de program, se gandesc din ce in ce mai mult la infiintarea de cursuri specializate.

Pana atunci insa, folosesc insa specialisti social media pentru promovare. Este si cazul European University (EU), o institutie internationala de invatamant, care ofera programe de business la nivelul de licenta si masterat. 

Infiintata in 1973, institutia are campusuri in Spania, Germania, Marea Britanie, Elvetia si Austria, dar si in Siria, Kazahstan, Singapore, China si Malaezia.

Social media, pentru promovarea universitatilor

Elsa Perez, reprezentanta departamentului de marketing al European University, a declarat pentruDailyBusiness.roca prin intermediul retelelor sociale sunt promovate in special targurile educationale la care participa institutia, dar si evenimentele interne.

"Noi folosim retelele sociale ca pe un instrument de marketing pentru a anunta tarile unde vom merge si targurile la care vom participa. De asemenea, ne folosim conturile personale de LinkedIn pentru a comunica cu agentii nostri, precum si cu consilieri educationali", a completat Elsa Perez.

Pentru cei care vor sa urmeze in Romania un astfel de program de specializare, ei nu au la dispozitie decat cursurile oferite de diferite companii de consultanta si training.

Singurul program de masterat menit sa aduca cateva cunostinte despre mediul online, fara a adauga aici si studiul retelelor sociale, este programul de master, mai putin specializat, desfasurat in cadrul Academiei de Studii Economice, respectiv cel de marketing online.

Potrivit reprezentantilor ASE, masteranzii acestui program pot urma "o cariera in publicitate, in vanzari, cercetari de piata, dezvoltarea de site-uri web, managementul relatiilor cu clientii sau chiar in managementul corporativ". Cu toate acestea programul nu ofera cunostinte despre social media.

Sursa site

http://www.dailybusiness.ro/stiri-new-media/specialistul-social-media-un-job-de-mii-de-euro-vezi-ce-calificari-sunt-necesare-65141/